Lojalitet program – skap gode kundeforhold i din butikk

I SMB markedet kjemper man om kundenes oppmerksomhet.
Skap et lojalitets forhold mellom butikk og kunde.

Det finnes mange fordelsprogram og systemer på markedet. Rabatt ordninger med hver 5 kaffe gratis, % i kampanjeperioder, kunde-klubber osv
I denne artikkelen belyser vi hvor viktig det er at verktøyene er enkle å administrere, samtidig fristende og enkle for kunden og bruke.
Kjeder og større butikker har som regel store kraftfulle verktøy som ivaretar lojalitetsprogram.
Vi fokuserer på deg som drifter en enkeltstående butikk eller kafe/restaurant.
Eller gjerne flere i en kjede eller samarbeid.
Kundens egne oversikt

For å lykkes med å knytte kundene til din butikk er det noen kriterier som må ivaretas.
·        Enkelt å sette opp og ta i bruk for butikken
·        Være fleksibilitet slik at man enkelt kan endre eller legge til/fjerne fordeler
·        Være attraktivt for kunden å handle mer hos dere
·        Være enkelt tilgjengelig for kunden
·        God oversikt over sine kjøp og status på sine nåværende fordeler

S8R Butikksystemer har lansert en kraftfull lojalitets løsning som dekker disse kriteriene.
Oppsettet gjøres i samme Backoffice hvor resten av kassa systemet administreres.
Det er både fleksibelt og enkelt å ta i bruk.
 
La dine kunder få rabatt ved de neste kjøpene både ved kjøp via nettbutikken, fra selvbetjenings-skjerm og i kassa.
Ved kjøp gjennom inzzii nettbutikk plattform og selvbetjenings skjermer skjer
registreringen av poeng automatisk.
inzzii personlige QR kode
Din personlige QR kode
Lag ditt eget program:
·        Angi en verdi på «Loyalty poeng»
·        Lag flere rabatt alternativer –
         kunden kan bestemme selv hvor mye «rabatt» som ønskes
·        Rabatten angis som en delbetaling av salget
·        Kunden får egen QR kode til bruk i butikken fra sin side
          i «App’en» på mobilen

 

Utnytt systemet ytterligere med automatisk velkomst-mail.
Og muligheter for å sende mail på kampanjer/nyheter til aller elle et utvalg basert på kriterier i utvalget.
I Backoffice kan man også hente ut lister på alle kunder eller et utvalg av kundene.
Benytt epost adressene fra listene å lag epost i Outlook eller annet eksterne system

 

Ta kontakt for en prat eller et møte der vi kan finne ut
hva som passer best for deg og din bedrift.
Denne høsten tilbyr S8R disse funksjonene i en lanseringskampanje
med gode priser og betingelser

Hvorfor velge S8R?

Vi har over 20 års erfaring med leveranse og utvikling av butikkdatasystemer.
Rask og trygg leveranse, kvalitets utstyr fra Lexit med høy servicegrad.
Vårt fokus fornøyde kunder, gi service med personlig engasjement.
Vi responderer raskt og er lett tilgjengelige med våre online support verktøy.
Vi kan i samarbeid med din regnskapsfører gi de tilgang og sette opp de beste rutinene og rapporter for din virksomhet.
Vi har kraftig skybasert backoffice som gir deg unike funksjoner. Administrer ditt system fra hvor som helst!
S8R har sky-basert & lokal lagring slik at du kan fint jobbe uten internett, samtidig se alt av hva som foregår i din bedrift mens du er borte!
Vår POS software er utviklet gjennom 18 år. Utviklingsteam på 10 personer.